Home ՍԿԱՆԴԱԼ Նորաձեւության ձախողումները՝ «Խազեր» մրցանակաբաշխության կարմիր գորգին
Home ՍԿԱՆԴԱԼ Նորաձեւության ձախողումները՝ «Խազեր» մրցանակաբաշխության կարմիր գորգին

Նորաձեւության ձախողումները՝ «Խազեր» մրցանակաբաշխության կարմիր գորգին




«Խազեր» երաժշտական մրցանակաբաշխության կարմիր գորգը հնարավորություն էր նորաձեւ հայտարարություն անելու։ Ոչ միայն երևալ, այլև դրսևորվել։ Եվ այս տարի բոլորը ունեցան այս հնարավորությունը, բայց, ցավոք, ոչ բոլորն օգտագործեցին այն իմաստուն կերպով։

Ընդհանուր տեսողական դիապազոնը, չնայած իր ողջ պայծառությանը և բազմազանությանը, թողնում էր նորաձևության թեթևակի թյուրըմբռնման տպավորություն։ Ավելի ճիշտ՝ անհամապատասխանություն։ Ոմանք ակնհայտորեն ոգեշնչվել էին «Մեթ Գալայից» և իրենց հետ բերել մի անհավանական բան, որն ավելի տրամաբանական կլիներ մնալ արվեստի պատկերասրահի կամ կոնցեպտուալ շոուի սահմաններում։ Եվ հակառակը, ոմանք, չափազանց համեստ էին խաղում՝ այնքան, որ հանդերձանքն ավելի շատ նման էր Հյուսիսային պողոտայում գործնական հանդիպման, քան լուսանկարչական լուսարձակով պաշտոնական երեկոյի։



Հատկապես զգացվում է նպատակահարմարության և ազդեցության միջև հավասարակշռության կորուստը։ Հստակ ճարտարապետական ​​ձևերով և բացահայտող կտրվածքներով մի քանի տեսք չափազանց բարդ էին թվում մի միջոցառման համար, որտեղ գլխավոր նոտան դեռևս նրբագեղ երեկոյան ձևաչափն է։



Բավականին շատ կերպարներ տուժումմ էին «չափազանց դիզայնավորված» լինելուց՝ չափազանց մանրամասներից, հյուսվածքներից, փայլերից և շեշտադրումներից, որոնք չէին խոսում, այլ ավելի շուտ հակասում էին միմյանց։ Բարդ դեկորը չի օգնում, երբ դրա հետևում գաղափար չկա։ Եվ «բոլորին միաժամանակ» տպավորելու փորձերը հաճախ հանգեցնում են նրան, որ ոչնչի համար չեն հիշվում։

Միևնույն ժամանակ, կային նաև հակառակը՝ զարմանալիորեն «չոր» տարբերակներ, կարծես շտապ հավաքված լինեին։ Թվում էր, թե ինչ-որ մեկը մեկ ամիս առաջ էր մտածել իր հանդերձանքի մասին, մինչդեռ ինչ-որ մեկը պարզապես անջատել էր առևտրի կենտրոնը՝ մրցանակաբաշխության արարողության գնալու ճանապարհին։



Գունային սխեմաները և գործվածքների ընտրությունը որոշ տեղերում հիասթափեցնող էին։ Մարգարիտի գույնի և հայելային երանգները, բարդ հյուսվածքները, ինչպիսիք են փայլերը կամ ծոպերը, պահանջում են ճշգրիտ ներկայացում։ Սակայն որոշ դեպքերում ամեն ինչ կամ գերծանրաբեռնված էր թվում, կամ, ընդհակառակը, թերակատարված. ո՛չ դրամա, ո՛չ դասական, ո՛չ էլ «իրոնիկ»։ Ինչ-որ անորոշ բան։

Մրցանակաբաշխությանը բացակայում էր միասնական ըմբռնում այն ​​մասին, թե ինչպիսին են երեկոյան նորաձևությունն ու հագուստի կանոնակարգը Հայաստանում այստեղ և հիմա։ Մինչ ոմանք քայլ են անում դեպի պոդիում, մյուսները դեռ վախենում են հեռանալ առօրյա կյանքից։ Արդյունքը երկխոսություն չէ, այլ կակոֆոնիա. որոշները՝ «Met Gala Lite»-ի ոճով, մյուսները՝ «աշխատանքից անմիջապես հետո» պատկերով։

Նյութի աղբյուրը style.news.am