Home Նորաձևություն Schiaparelli․ գլամուրի, սյուրռեալիզմի եւ պատմության նկատմամբ հարգանքի մասին
Home Նորաձևություն Schiaparelli․ գլամուրի, սյուրռեալիզմի եւ պատմության նկատմամբ հարգանքի մասին

Schiaparelli․ գլամուրի, սյուրռեալիզմի եւ պատմության նկատմամբ հարգանքի մասին



Հնարամիտ Դենիել Ռոզբերիի գլխավորությամբ՝ Schiaparelli-ն Փարիզի նորաձեւության շաբաթը բացեց գլամուրի, սյուրռեալիզմի եւ պատմության հանդեպ հարգանքի շեշտադրումով: Հավաքածուն իրենից ներկայացնում էր տան՝ 1930-ականների փառքի վառ պատկերը՝ հանգուցյալ, մեծանուն Էլզա Սկիապարելլիի ղեկավարությամբ՝ միախառնված սադրիչ շրջադարձով, որը ոգեւորեց VIP հանդիսատեսին:



Ցուցադրությունը բացվեց սեւ PVC զգեստով, որը զարդարված էր էլիզաբեթյան դարաշրջանի վզնոցով, ինչով էլ դարձավ պատմական հակադրությունների ուսումնասիրություն: Վզնոցի այս ժամանակակից մեկնաբանությունը ցուցադրում է Ռոզբերիի՝ արվեստն ու բարձր նորաձեւությունը հեգնանքի հետ համատեղելու հանճարեղ կարողությունը:





Աչքի ընկնող կտորը 17-րդ դարի սեւ թիկնոցն է՝ զարդարված պարաններով, որի պարանոցին ամրացված են թանկարժեք զարդեր։ Ի հավելումն իր աչք շոյող տեսքի, անսամբլը ընդգծում է Schiaparelli-ի նվիրվածությունը արհեստագործությանը:





Ռոզբերիի հարգանքի տուրքը նորաձեւության տան հիմնադրին հմուտ կերպով ցուցադրվել է մարգարտե բլեյզերի անսամբլում, որն իր մեջ ներառում է խողովակաձեւ, քանդակազարդ ձեռքեր, որոնք վերափոխում են կերպարը: Այս եւ այլ գործերը ցույց են տալիս դասականների նկատմամբ նրա սյուրռեալիստական ​​ընկալումը, որը հանդիսանում է Էլզա Սկիապարելիի յուրահատուկ տեսլականի հատկանիշը:





Շոուի առանցքային կետը դրամատիկ սեւ թափանցիկ ժանյակավոր հանդերձանքն էր, որը զարդարված էր միջատների թեւեր հիշեցնող բարդ դետալներով՝ որպես տան սյուրռեալիստական ​​արմատների մարմնացում: Սա Schiaparelli-ի դյութիչ անլուրջության եւ չափազանցված ուրվանկարների ապշեցուցիչ միաձուլումն էր՝ վերաիմաստավորված ժամանակակից դարաշրջանի շնչով:







Schiaparelli-ի 2024 թվականի գարնանային հավաքածուն դուրս է եկել սովորական նորաձեւության շրջանակներից։ Մի քանի վայրի սեզոններից հետո Ռոզբերիի ապրանքանիշը շարունակ մարտահրավեր է նետում մեզ՝ իր դյութիչ անլուրջությամբ եւ նորարարությամբ:


Լուսանկարները՝ Getty Images